magazin online

sâmbătă, 2 martie 2013

RASPUNS LA " CUM SLABESC ? "

LemoSilhouette.ro


Eu cum am slabit ?



Ok Buna Theona ,
Tot ce pot sa-ti spun ca medic (  desi sant veterinar tot medicina e ) , m-am informat bine !
De doi ani sunt distribuitor Herbalife. Inainte ma feream de companiile de suplimenti nutritivi considerandu-le ca orice medic iesit dupa bancile facultatii  niste himere de tocat banii altora vanzand gogosi !
Un film interesant care daca l-as fi vazut atunci nu as fi gandit asa sau  poate n-as fi fost  pregatita sa fac  pasul daca lucrurile nu se intamplau asa!
Fara sa stiu cine si unde ma invita m-am dus la recomandarea unei colege sa-mi fac un" test de sanatate gratuit".Cine nu accepta asa ceva?
Am intrat intr-n birou luxos unde nu era excesiva pubilcitatea cu Herbalife, asa ca nu prea stiam inca ce urmeaza. Aveam 81 de kg si reusisem sa ajung aici fara paine de 2 ani si cu Superslim de pe net ca era interzis ( aveam 87 kg  inainte). Am facut un test banal de %  intern de grasime si am completat doua formulare , unul ce privea motivatia mea de viata, profesional , familial si material vorbind care a sfarsit cu o invitatie la seminarul de recrutare distribuitori, si deasemeni un formular cu intrebari stricte de alimentatie.
La sfarsitul celui de-al doilea test am primit o gramada de informatii privind necesarul de suplimentare a dietei cu nutrienti si importanta consumului de proteine , de formare de masa musculara care arde grasimile din organism !
Am venit apoi la clubul clientilor unde prin tematicile variate de la cum sa-ti faci piata , pana la interesele marilor trusturi farmaceutice si a industrei sanatatii de a mentine un management al  bolilor si nu al sanatatii, prelungirea vietii in boala nu in snatate !
Au fost momente cruciale  cand viata mea a luat o noua directie ! 
M-am inscris ca distribuitor fiindca in taxa de inscriere veneau deja doua produse la pret redus cu 25% si am si facut clienti repede, fiindca in urma consumului , entuziasmul a crescut, mi-am modificat dimensiunile de la XXL la  M.
 In fiecare luna trebuia sa-mi schimb garderopa si intram la apa fiindca nu numai greutatea dar in special la centimetri scadeam vazand cu ochii.
Apoi compania m-a trimis sa citesc carti de dezvoltare personala, 
Jim Rohn  ,Robert Kiyosaki - Cadranul Banilor, JOE VITALE- Zero Limits, Factorul de Atractie...etc.
Imi amintesc de parca i s-a intamplat altuia nu mie cum nu ma recunosteam si  nu puteam crede ca mai pot arata fara efort asa ca la 20 de ani  ( am 46) !
Sponsora mi-a zis ca daca nu ma obisnuiesc , nu uit repede si nu traiesc in prezent daca rememorez mereu din trecut nu fac decat sa aduc trecutul in prezent si ca as putea rata sansa. Atunci m-a ajutat cu indicatia sa citesc Zero Limit de Joe Vitale care descrie in cartea sa un ritual de vindecare a mintii si a memoriei trecutului !
Acum sunt distribuitoor Herbalife si am cativa clienti .
Eu apoi am vizionat o gramada de documentare cum e terapia GERSON, filmul e in josul 
paginii de blog :
 Deasemeni in pagina mea  de   facebook sant mai multe informatii despre produse, despre companie , daca intri la albume, apoi la fiecare album pe 
poza si in dreapta sant explicatiile + postarile din cronologie !
Lista de preturi e afisata deasemeni.

Un program de remodelare corporala, insemnand reducerea grasimii interne (%), crestrea masei musculare care se realizeza cu consum de energie deci ardere de grasimi,  echilibrare a metabolismului, necesita un minim de 3 produse.
F1 + F2 + Activatorul celular.
Daca vrei sa scapi si de celulita inca de la inceput sau in uramtoarele luni poti introduce cell-u-loss!
Toate produsele de nutritie interna sant explicate in albumul produse Herbalife.
Se slabeste in ritm de 3-5 kg pe luna minim, iar daca de ex. in 2 luni se ajunge la greutate normala  (si silueta , cm. ), se consuma inca 2 luni la  program de intretine. 
Acesta este  pentru stabilizare, deoarece este o provocare pentru corp modificarea dimensiunilor in scurt timp si celula desi a scazut in diametru , ramane cu vechea memorie de foame ( chimismul ei )  si cere mancare.  Trebuie ca structurile ei , reteaua de tubulina peretii celularii..etc toate componentele citologice si histologice la nivel de tesut si organ sa se obisnuiasca si sa stabilizeze noua forma  .Ce inseamna?
Un  program de slabire de ritm mediu insemna :

2*F1/ zi  +3cpF2/zi +3cp Activtor celular/zi 

La intretinere, acelasi lucru dar, doar un shake Herbalife F1 pe zi si restul neschimbat .
Apa plata de cate ori ti-e foame pana la ora mesei,  fructe. Eu am slabit chiar daca nu am tinut chiar tot, dar un pic mai greu intr-un ritm mediu de 2-3 kg /luna , depinde si de varsta, dar si de cat timp e noua grasime in exces. Cu cat e mai veche cu atat cedeaza mai greu ( e mai infiltrata in muschi si organe la nivel celular , nu  numai sub piele sau intre tesuturi)
Miscare poate fi  obisnuita , activitati casnice de minim 30 de minute pe zi. 

Deasemeni poti lua mai intai licenta cu cele doua produse ceai  si F1 si apoi restul produselor cu 25% mai  ieftin, sau daca ei tot programul astfel incat sa acumulezi 500 de puncte ei toate produsele cu 35% mai ieftin. si intri pe o noua treapta de calificare de Consultant Superior si acolo ramai toata viata daca nu mai vrei sa cresti pana la Supervizor unde reducerea e 50% si apar si alte castiguri indirecte !
Fiindca oricat ne-am feri alimentatia noastra e plina de carente si la un anumit interval de timp, de exemplu acum , ca vine primavara tot mai iau cate ceva, de exemplu F2 vitamino-minerale sau cell-u-loss, ca sa scap de apa din tesuturi.
 Imediat ma trag si ma intind la fata si imi reduc nr. la haine cu aproape o dimensiune  ! Dar mai intai trebuie sa devii distribuitor luand licenta !
Daca doresti slabire fara Herbalife trebuie sa lasi carnea la o parte  , dar ritmul nu e acelasi iar corpul arata mult mai  flasc cu pielea lasata , fiindca de unde pleaca grasimea daca  nu aducem aport de proteina pentru a forma  fibra muscuara dar si vitamine si minerale ca structurile sa-si ia forma genetica , organismul face ce poate singur cu alimentatia carentata si lipsa miscarii ! Deasemeni carnea trebuie inlocuita cu  produse vegetale, legume bogate in proteina, ca soia, fasolea, mazarea , pastai verzi, ciuperci ( carnea are 20% proteina, legumele uscate 20% , cele verzi 10%. 

 Inca odata pagina mea de facebook : 

 Da, si inca ceva foamea si poftele vin din carente , de B-uri care ajuta la stimularea secretiei de hormoni ai fericirii, serotonina dopamina si amfetamina, si instalarea starii usor depresive de nemultumire . Desigur ca si Calciu, Magneziu si Vit, C,  au rolurile astea !
Noi incepem sa" ne premiem "cu mancare", fiindca dupa masa nivelul acestor hormoni creste si ne simtim mai satisfacuti dar nu am rezolvat cauza doar am inselat organismul un pic si apoi o luam de la capat.

OK inchei .
Exista posibilitatea livrarii prin posta a produselor cu plata la primire, sau daca intr-un oras din apropriere este un centru Herbalife, sa le ridici de acolo dupa ce devii distribuitor sub indrumarea mea ca " sponsor" ( asa se numeste ). 
Glavan Mirela
 tel : 0721896951
 mail : glavan_mirela@yahoo.com







 Buna draga Glavan Mirela, 
M-am tot gandit daca sa iti scriu acest email sau nu.
Nu imi este usor, dar trebuie sa recunosc ca am ajuns 
in punctul in care eu am mare nevoie de tine. 

Stii ca esti prietena mea si prietenele isi spun 
atat lucrurile bune cat si problemele.
In acest moment simt ca sunt intr-un imas si 
am nevoie sa ma ajuti cu un sfat, cu o incurajare, 
cu o cearta buna cu orice.
M-am ingrasat cateva kilograme bune, 7 mai exact 
si nu reusesc sa scap de ele. 
Sunt stresata din cauza lor si de ce ma stresez mai tare 
de care tot mai foame imi este. 
Am inceput de cateva ori tot de atatea ori am esuat. 
Este prima data dupa mult timp cand toate trucurile 
si materialele motivationale la care apelam in trecut 
nu mai functioneaza. Trebuie ceva nou!! 
De fiecare data apare ceva parca mai mare decat mine 
care ma impiedica sa ma tin de programul de la sala, 
care imi da tot regimul sanatos de viata peste cap.
  • Ai trecut si tu prin asta?
  • Ai reusit?
  • Ce ai facut cand "mostruletii tentatiei" veneau la tine?
Simt ca am nevoie de tine...
Vreau sa scap cat mai repede de aceste kilograme 
in plus care nu isi au locul in corpul meu!!
O seara minunata,
Theona
PS: daca gasesc ceva care functioneaza cu adevarat iti scriu. 

2 comentarii:

  1. Da, foarte bun acest articol,pentru ca am ceva timp de cand caut metode si diete pentru a slabi cat mai repede, si am urmat unele sfaturi obesrvand ca am scazut in greutate. Mai asteptam articole de acest gen. http://slabeste-natural-sanatos.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere